2012. április 10., kedd

Sok minden

Manapság pörögnek az események nálunk. Múlt héten mikor jöttem haza barátomtól összefutottam egy magyar vizsla fiúval az utcán. Gazdi sehol de a kutya ezerrel rohangált, boldog farok csóválva. Magamhoz hívtam, azonnal futott is hozzám és körbe ugrálva, puszilgatva üdvözölt. Láttam rajta bilétát úgyhogy hamar siettem is haza, folyton hívva őt bár nem volt nehéz mivel jött ő magától is mellettem szaladva. Hazaérve láttam, hogy Brúnó a becses neve és a telefonszám is hál égnek ott volt. Gyorsan felhívtam a gazdikat, akik a mellettünk lévő utcában laknak szóval haza is vittem. Két öreg hölgy battyogott ki a lakásból és könnyes szemmel fogadtak minket. Brúnót átvették, az elején szomorúan ugatott nekem, hogy elhagyom majd elvitték a helyére. Megtudtam, hogy rengeteg gondjuk van Brúnóval, félnek már kimenni a teraszra is, mivel a 86 éves hölgyet folyton feldönti az ugrálással és szétszed mindent a kertben. Emellett pedig folyamatosan elszökik, hiába van elbarikádozva a kennelje is, akkor is megszökik. Szerencse, hogy eddig még nem történt semmi komoly baj. A vége az lett, hogy a mai nap becsöngetett hozzám az egyik néni, hogy segítsek rajtuk, neveljem meg a kajla úrfit :) Holnap már kezdek is!!!!!!

Más: Az elkövetkezendő idő nagyon sűrű lesz. Jövő hét pénteken utazunk Gyulára a Medivid kupára, 2 napos verseny lesz már alig várom!!!

Május 19-én Bakonynánára megyünk, a 4. szülinapi beagle túrára majd másnap Veszprémbe kocsikázunk Wéber Krisztina agility szemináriumára!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése