2012. szeptember 9., vasárnap

Tráj Tamás szeminárium

Tegnap újra ellátogattunk Veszprémbe, a workshop szezon utolsó napjára. Tráj Tamás lett meghívva, én pedig már tűkön ülve vártam a tegnapot :) Eddig még nem ismertem Tomit személyesen és nagyon jó, hogy ez most már a múlté :) Nagyon rendes, segítőkész és van humora :P

A pályát amit kitett eleinte rémisztő volt. Volt ahol szűk volt, volt ahol megoldhatatlannak tűnt de a vége happy end lett. Annyira jól elmagyarázta a vezetést, mire figyeljünk oda, hol álljunk, mit,hogy, miért,hogyan, hogy szuper volt lefutni a pályát és nem bénáskodtunk rajta fél órákat. Ha valami nem ment elsőre akkor ment másodjára, mert megkaptuk a kellő infót, hogy mit rontottunk el.

Egyszóval fantasztikus napunk volt, Maya nagyon ügyes volt és most végre az egész akadálysoron tudtam koncentrálni. Nem fáradtam el már a közepén hanem igen, végig nyomtam a 26 akadályt teljes odafigyeléssel :)

Videó hamarosan jön és még egy kis képáradat is, de addig is ami eddig megvan azt megosztom veletek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése