2013. december 12., csütörtök

Lemaradás pótlása

Augusztus óta nem sikerült frissiteni a blogot amit most pótolok, hiszen azóta is zajlik az életünk rendesen, élménydús kis évünk volt.

Augusztus: az agility tábor után egy újabb nyaralást szerveztünk magunknak, méghozzá barátnőnkhöz és kis falkájához Sárosdra, Horváth Viktóriához és családjához utaztunk. Megjártuk Belsőbáránd szépséges táját , Sárosd gyönyörü tavánál is voltunk, majd a hét végén Előszállásra mentünk, ahol a Bibic Szépe Whippet kennel találkozóján is ott lehettünk 6 db whippet társaságában. A Duna parton nagyokat futkároztak és fürödtek (velünk együtt) a kutyák. Szuper volt, alig várom, hogy újra összejöjjön a csapat.


A nyaralás után következett a munka, augusztus 20-án jelenésünk volt Bicskén, agility bemutatót tartani. A csapat remekelt, mindenki nagyon ügyes volt és jól végződött a nap. 


Lena videó: https://www.facebook.com/photo.php?v=158284197705077

Nitro videó: https://www.facebook.com/photo.php?v=158283624371801

Kör KO: https://www.facebook.com/photo.php?v=158284587705038

Szeptember: hónap elején készült egy kis rövidke videó mikor Mayával trükköztünk barátoméknál, imádom a tekintetét mikor dolgozik:


Hónap végén lehetőségünk adódott újra Veszprémbe utazni edzeni. Egy újabb fantasztikus napon lehettünk túl, szuper pályával és remek társasággal. Sokat tanultunk megint :)


Október: október 5-én életem első szemináriumát tartottam Szomódon a Fitbull kutyaiskolában. A kutyasuli vezetője, Mérő Gábor hivott el magukhoz, hogy segitsek nekik elméletben és gyakorlatban is felkészülni, hogy eltudják kezdeni az agilityt az iskolájukban. Előtte is tartottak edzéseket csak komolyabb szintre szeretnének kapcsolni és ebben kérték a segitségemet. A hangulat, a társaság, a helyszin is mind-mind remek volt, nagyon jól éreztem magam közöttük! Lelkes kis csapat van Szomódon, alig várom a következő találkozást.


21-én részt vettünk az V. Korona Agility SE Házi Kupán ahol Mayával a versenyző agilityben 2. helyezést értünk el.

November: novembert egy nagy túrával inditottuk, a Gellért hegyet céloztuk be. Mindenki jól elfáradt a végére. 

3-án TordasZoo téli kupán jártunk Mayával. Szuper pályák voltak újfent és úgy néz ki, kezd megtörni a jég :)


17-én Szigetszentmiklósra utaztunk, ahol a 2013-as Országos Bajnokságon vettünk részt. Szuper hangulatú verseny volt és úgy éreztem magam minden pálya lefutása  után mint egy kisgyerek aki nem akar hazamenni a játszótérről. :) Imádtam!!


Röviden-tömören az elmúlt hónapok legfontosabb eseményeit összegeztem, igyekszem ezentúl frissiteni a blogot annak rendje-módja szerint :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése