2011. június 7., kedd

Flying beagles

Joeyval egyre szebben haladnak a dolgok. Ma is voltunk edzésen és megismerkedett a hintával is ahol bátran helytállt és nem okozott különösebb problémát a számára. Az irányok is szépen mennek, már sokszor eltávolodhattam tőle és javitotta önmagát. Nagy reményeket füzök hozzá, jó kis páros leszünk szerintem :)
A szlalomján nagyon gondolkodok. Igazából a folyosós módszer tünik nekem a legegyszerűbbnek és legérthetőbbnek viszont nincsenek itthon rá kellékeim viszont ma csapattársam elmondta honnan lehetne beszerezni hozzá rudakat szóval lehet még a héten elmegyünk a boltba és veszünk.

Maya és Biggie is szépen dolgozott a mai nap. Fejben én is jobban ott voltam ma edzésen viszont még mindig van valami amitől nem érzem teljesnek az egészet. Lassúnak tünik mindkettőjük, punnyadtnak a felvezetésem szóval nem az igazi...Remélem a verseny és az utána lévő edzések már pozitivabb nyomot hagy bennem.

2 megjegyzés:

  1. Biztos menni fog a verseny nem hagynak cserbe a KASE beaglek... :) Menni fog!!! Hajrá, majd szurkolok :) ♥ ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) A versenytől mindig feltöltődök :)

    VálaszTörlés