2011. június 12., vasárnap

III. Gemenc Agility Vándorkupa

Eljött a várva várt nap ami nem is volt olyan jó nap...Reggel az elsők között megérkeztünk Szekszárdra, hamar lepakoltunk az árnyékba és kezdődhetett is a verseny. Két pályán építkeztek.

Először az A2 agility futamot teljesítettük, ahol egy-egy megtagadás lett Mayával (aki 3. lett) és Biggievel is (aki 4. helyezett lett)

A következő menet a másik pályán történt, ott open jumpingot futottunk. Nem lett túl rózsás mivel az első pályánál hűsöltünk és vártuk, hogy a csapattársaink fussák a pályát miközben bemondták a mikrofonba, hogy a midik járják a pályát. Gyorsan felpattantam, rohantam és lejártam a pályát, futottam vissza, kutyákat felkaptam, megint rohanás vissza és már mehettem is. Szóval eléggé kapkodás volt amiért több megtagadással jöttem le a ringről mindkét csajszival.

Az utolsó futam egy open agility futam volt ahol Biggie ugyan csiga lassún de hibátlan 8. lett Maya pedig kizárást kapott mert visszajött a kúszóból.

A lényeg a lényeg, hogy totál szét voltunk zuhanva és nem a legjobb napot tudhattuk magunk mögött. Ezek ellenére két rozettát is hazahozhattunk, mivel Mayácska A2 összetettben 2. lett.

A verseny végén beszélgettem az egyik agilityssel és arra jutottunk, hogy egy kicsit most szüneteltetjük az edzéseket. Most pihenő időszaknak nézünk elébe és ha úgy van, hogy elfogadják a nevezésünket a július 10-i Tordasi agility vizsgára akkor előtte egyszer kimegyünk edzeni de addig semmi.

Videók (sajnos a többi nem lett felvéve) :



3 megjegyzés: