2011. július 11., hétfő

TordasZoo Agility Vizsga

Tegnap Tordason voltunk egy agility vizsgán ami azt jelenti, hogy 3 agility futam van összesen ezzel elősegítve a szintlépést a párosoknak. Nekem ezáltal 6 futamom volt, amitől azt hittem nap végére ki leszek de igazából egész nap béna voltam :D A történet csak annyi, hogy Maya és Biggie a hőség ellenére is teljesen bepörögtek, Mayának elgurult a gyógyszere és mentek mint pók a falon gazdika pedig jól lemaradt mint a borravaló! Maya vagy 4-5 akadállyal előrébb járt már fejben mint én, mire nekiálltam volna irányítani már késő volt :D Biggienek pedig minek is mutogassak ..... szóval őt is szépen lehúztam. A 3-3 futamból mindkettőnél 2 kizárás lett, Mayának egy 4. helye és Biggienek egy 3. helye. Sajnos egy hibával szóval nem számít bele a szintlépésbe. De azt hiszem nem is baj... :)

Biggie

Maya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése