2011. július 31., vasárnap

MKOSE edzésen

Ma különleges edzésen vettünk részt Budapesten az MKOSE kutyaiskolában. Vida Noémi tartott nekünk amolyan külön edzést junior felkészités névvel. Köszönöm neki a mai napot hiszen rengeteg mindent tanultam tőle!!!! Először is azt, hogy
  • több infó a kutyáknak
  • kezemmel irányitsak
  • biztatás,dicsérés folyamatosan
  • ne sajnáljak egy két lépést megtenni pluszban
  • magabiztosabb és határozottabb parancsszavak és irányitás
  • zónákon nem korán lassitani őket hanem megfelelő időben
  • futás-futás :D
Röviden-tömören a lényegek amiket ma jobban átrágtunk és igazából sokkal jobban átlátom már a dolgokat. Volt egy rész ahol Mayával szerencsétlenkedtem megint csak a kezem miatt, Noémi elsőre megcsinálta és onnantól már nekem is ment...Jó volt kivülről is nézni, hogy mit hogy kéne :)

Ott volt Nóri is ma, fotózott (köszi a képeket csaaaaj :D ) meg edzés után sétáltunk egy sort, majd hazavittük. Megdögönyöztem Lepkét, olyan aranyos volt!! Ilyen közegbe még nem láttam mindig csak versenyen és haláli egy kutyus, ezerrel csóválta a popóját és dünnyögött örömében :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek és nagyon ügyes a kutyus. Az én Zsömi barátom ezt nem tenné meg. Igaz, nem is tanulta. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi MJ!
    Nos igen mint látszik még nekünk is van hova fejlődnünk :)
    De jó úton haladunk és a lényeg, hogy mindenki élvezi csinálni. Ha Maya vagy Biggie is szenvedne a pályán tutira nem folytatnám :)

    VálaszTörlés