2012. február 19., vasárnap

Biggie is A3 !!!!

Tegnap újra meglátogattuk Tordasot, utoljára nyáron versenyeztünk ott és most jó érzés volt megint ott lenni. Maga a verseny nem volt betervezve nálam, az egész onnan indult ki, hogy felszabadult a visszamondások által 6 hely és letámadtak facebookon, hogy nevezzek. Valahogy éreztem, hogy muszáj neveznem mivel szurkolni alapból mentem volna. Szüleimmel megbeszéltem, elengedtek,neveztem.
Az időjárás nagyon kegyes volt hozzánk, nem fagytunk szét és még napozni is tudtunk.
Először open jumping pályát futottunk, Biggie újra hibátlan futammal zárta és a 6. helyet kaptuk meg (24-ből).
Mayácskáról még annyit, hogy ugye manapság borzasztóan teljesitettem mellette, szét voltam zuhanva, rágörcsöltem stb. Hát tegnap ez nem igy volt :) Jó összhangban futottuk le az open jumpingot is, ahol a fránya 1 lépésem miatt túltoltam a szlalomba ezért a második kapuba ment bele igy hát 1 hibás open jumpingot futottunk, ezzel megszerezve a 9. helyet.
Utána jött az A2 agility, ahol Maya sajnos kizáratta magát az utolsó előtti akadálynál :( Pedig gyönyörü szép zónái voltak ami egy újabb piros pont számunkra de sajnos annyira elfáradtam már a nap végére, hogy nem figyeltem eléggé és a palló után elment kúszni mikor én más irányba már hivtam le :( Viszont imádtam a futamunkat, nekem nagyon tetszett.
Na és Biggie...Hibátlan futam, gyors futam....3. hely = A3 !!!!!!!!!! El se tudom mondani milyen érzés, nagyon jóóó!!!! Imádom a kis banyámat :) A2 midi összetett 2. helyét is mi hoztuk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése