2012. február 28., kedd

MEOE Téli Kupa utolsó fordulója

Vasárnap részt vettünk a téli kupa utolsó fordulóján is Szigetszentmiklóson. Sascha Grunder volt a biró, egyik kedvencünk! Jó volt újra látni és újra futni a pályáit :)
Biggie utolsó A2-es versenyét futotta, áprilisban Medivid kupán már A3-ba van nevezve :)
Az open jumping futamban Biggie hibátlanul teljesitett, megszerezve a 17. helyet.


Mayácska 1 verő hibával a 22. helyen végzett. Nagyon tetszett ez a futamunk (is) :)


Ezek után jöttek az agility futamok. Vért izzadós pályákat kaptunk, sorra szedte a kizárásokat viszont bent a pályán nagyon élveztem futni. Igaz mindkettő csajszival kizárattam magam de nem lényeges, nagyon jó volt és ez a fontos :) Biggienél nem vettem észre a szlalom utolsó rúdját, hiszen kihagyta a kisasszony és mivel nem javítottam ezért kisípoltak.


Mayánál is elrontottam sajnos, elhúztam a kúszó felé és mikor javitani szerettem volna már teljesen szétestünk és senki se értette egymást :D De nem baj, addig és utána is szép volt szerintem és kezdünk újra a régiek lenni, újra kezdünk összeállni és összehangolódni.


A futamok végén kihirdették a pontokat a 4 forduló eredményei alapján és Biggie nagyon elhúzva elhozta az A2 midi 1. helyét :) 120 ponttal nyert, a második helyezettnek pedig 92 pontja lett.
Biggie lett az összes kategória 2. legjobbja, az első 125 ponttal nyert. :)
Ügyes-okos kis bejglim :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok!! ;) ügyesek vagytok. egy ideje olvasom a blogod ,nagyon tetszik ahogy bánsz a kutyáiddal ;)

    VálaszTörlés