2013. július 22., hétfő

Kraft kupa

Kicsit lemaradásban vagyok a blogírásban, de most igyekszem pótolni. Július 7-én Tárnokra utaztunk a Kraft kupára viszont csak Mayát vittem, mert Biggienek már nagyon meleg volt az időjárás bármiféle sportot űzni. (igaz, hogy utána miután már pénzt is utaltunk tudtam meg, hogy lesz tó a versenyen ahol lehet pancsoltatni :D na mindegy, kis pihi sosem árt! )

Két agility futamot futottunk, az elsőben borzalmasan teljesítettünk. Konkrétan elkezdtük és be is fejeztük :D Maya ment, száguldott össze vissza, hintánál akkora katapultot lenyomott, hogy meg se moccant a hinta:


A második futam már sokkalta jobbra sikerült. Összeszedtem magam fejben, najó igazából új taktikám, hogy futam előtt legördül egy sör, már Smaragdon is ezt csináltam és kezd bejönni. Egy szlalom megtagadással jöttünk le a pályáról és meglepetésemre kihivtak minket, hogy 3. lettünk :) Nagyon büszke vagyok a kislányra!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése