2010. november 16., kedd

Cik-cap

Elkezdtem itthon tanítani a visszafordulós cik-cap-ot a csajoknak. Nos néha jól csinálják, de szerintem csak pech, hogy mikor találják el :D Na mindegy nem adom fel, Mayával nagyon jól tudok már klikkerrel dolgozni és szerintem pár alkalom gyakorlás után majd elkezdi kapisgálni miről is van szó. Biggieről nem nyilatkozom, ilyen téren kiszámíthatatlan. Egyszer mint egy Einstein elkapja a ritmust és keni-vágja máskor meg csak bámul (ugat) értetlenül :P

A napok telnek én meg itthon punnyadok miközben "folyamatosan" mennek már a téli kupák. Úgy mennék Szigetszentmiklósra (MEOE téli kupa) versenyezni de sajna ebben az évben már minden kifújt. Bár a MEOE utolsó fordulója februárban lesz viszont akkor meg azzal kell számolni, hogy lehet már nem lesz helyem. Mindegy is, mert jövőre a nagyobb versenyeket szemeltem ki. Junior EB, Hungarian Open, IMCA válogatók és reméljük az IMCA is :) Sintavára is nagyon szivesen mennék szóval ilyenek. Nagyon remélem, hogy összejön ha már ebben az évben a Junior EB-t lefújták...


6 megjegyzés:

  1. Kapisgálni, nem kapiskálni... :P

    VálaszTörlés
  2. A cik-cap az, amikor ugrik az akadályon, majd rögtön jobbra vagy balra fordul le róla? Kellett pár nap, mire leesett:) Ha ugye egyáltalán eltaláltam [o.O]. Ha ez az, akkor megkérdezhetem, hogy tanítod nekik? Úgy értem, hogy pl. kapásból aksin tanítod nekik a két irányba történő ugrást vagy először csak szimplán valamit jobbról és balról megkerültetsz? Nekem az utóbbit javasolták, viszont az első variáció jobban tetszik (a vezényszavakról nem is beszélve).

    VálaszTörlés
  3. Eltaláltad ;-)
    A valami kerültetése nekem azért nem tetszik mivel nem megkerülni kell az akadályt hanem lefordulni. Enyémek tudják a kerülést és most tanulják a lefordulást. Totál más a kettő dolog.
    Akadályról tanulják, földre teszem a lécet majd megugratom velük pl:"hopp-cik-cik-cik" vezényszóval. Eleinte én adom az iveket merre kell lefordulni majd fokozatosan hagyom el és a végén csak állok és küldöm őket. Maya már egész szépen csinálja és a klikker nagyon hasznos ebben (is)

    VálaszTörlés
  4. Na de jó, ennyivel is okosabb lettem^^ Köszi a választ, én is látok különbséget a kettő között, úgyhogy szerintem mi is akadállyal együtt kezdjük.

    VálaszTörlés
  5. Itt egy videó ami jól bemutatja mit is kell csinálni tulajdonképpen:
    http://www.youtube.com/user/bomalino#p/u/8/4JJdwwV9e8o
    0:50-től vannak a cik-cap-os gyakorlások.

    VálaszTörlés