2010. november 10., szerda

Vacsi videó

Közkivánatra ime a vacsorás videónk :D

11 megjegyzés:

  1. Vééégre :D:D:D <3 Vártam már ^^ Kis édesek. :') Fifiék is így esznek kb :D

    PattiFifi

    VálaszTörlés
  2. Jajdecukik :)) Milyen tápot kapnak?

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is pont így zajlik az etetés:) Ők is hogy tömik magukat, egy perc és csillog-villog a tányér:D Annyi a különbség, hogy ha nem veszem el, miután befejezték és fényesre polírozták egymásét is, Mangó el kezd focizni a tányérokkalXD

    VálaszTörlés
  4. :DDDD
    Premiere tápot kapnak, az nagyon bevált nekünk. Nagyon jó kondiba vannak tőle. A többitől azonnal hizásnak indultak pedig aligha kaptak egy marékkal, még úgy is...

    VálaszTörlés
  5. én is vártam. :DD
    nagyon okosak. :) nálunk nem pont így zajlik.. =/

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosak :D De ahogy látom, újjat nem mondtam (:

    VálaszTörlés
  7. Megszólalt az ééész. Nem veszed észre hogy már mindenkinek idegére mész? :'D De ááá te túl vak vagy ehhez, Miss "én szartam a spanyol viaszt". :)

    PattiFifi

    VálaszTörlés
  8. Köszönik a bókokat :)
    Pati: jogos! gyere msn ;)

    VálaszTörlés
  9. Csak hogy mindenkinek tiszta legyen, nem Kicsi_Lányra írtam, hanem Annára.

    PattiFifi

    VálaszTörlés
  10. Rohanooook kegyetlenül ;D

    PattiFifi

    VálaszTörlés
  11. Elavult az ész.? :) már ha volt...

    P.F.

    VálaszTörlés