2012. január 22., vasárnap

MEOE Téli Kupa 3. forduló

Egy újabb szuper napot mondhatunk magunk mögött, Szigetszentmiklós én nagyon szeretlek :) A pályák nagyon jók voltak bár az általános látvány az az X-et mutogató biró bácsi volt, hiszen alig volt hibátlan futam, a sok hibás futamnak is örültünk már. Kacskaringós, kerülgetős pályák voltak csak hogy jellemzést tudjak adni róluk, sok-sok szivatós, elszállós résszel. De nekem nagyon bejövősek voltak :)
Biggie újra hozta a formáját, mindkét futamban hibátlant alakitott. Open jumpingban 7. lett ahol kaptunk egy cuki táblát amire már régóta pályázok. A2 agilityben pedig csak mi ketten tudtuk lefutni a pályát, méghozzá hibátlanul, igy hát 1. lett és már neki is csak 1 kell az A3-hoz :) Kaptunk egy K-9es pólót és egy kutyás "kupát", fantasztikus ajándékok szerintem, nagyon örültem nekik :)
Mayácskával sajnos még mindig rossz passzban vagyok, rájöttünk, hogy rágörcsölök a közös futamokra, 150%-ot akarok teljesiteni és folyamatosan várom a csodát, hogy majd ő megoldja a dolgokat... Magamra egyáltalán nem figyelve totyogok. Két kizárás lett ma is.



Prince is csodakutyaként viselkedett, ketrecben aludt, ölemben szépen elvolt, többi kutyával totál nyugodtan viselkedett nem volt vele viselkedésbeli probléma, kivittem csarnokból sétálni ott is jól megvolt, pisilt,kakilt és hál égnek nem a csarnokban történt mindez szóval totál jól viselkedett. Kocsiban a csomagtartóban volt másik 3 bigli mellett és szépen elfeküdt és aludt oda is meg vissza is szóval tüneményes!

2 megjegyzés: