2012. január 17., kedd

Prince 2. napja

Prince nagyon jól viselkedik néhány dolgot leszámítva. Még mindig bepisil, van hogy 5 percenként is, és nem jelez egyáltalán. Folyamatosan figyelem minden rezdülését, nem hagyom magára sose de elég nehéz kiigazodni rajta. Emellett viszont rettentően cukorpofa. Ma is voltunk a parkban, jó nagyot sétáltunk, nyugodtan levettem róla a pórázt és első füttyre jön és szalad hozzám, nagyon aranyos. Biggie és Maya után rohangált, a nyakukba ugrál állandóan de egy idő után megunják a csajok és rászólnak. Utána már tudja, hol a helye. Kezdi átvenni a nyugodt energiát a csajaimtól de még mindig izgága és sokszor kellemetlenül kepesztős de már kapiskálja a dolgokat. A pórázon elég viccesen közlekedik, ide-oda cikázik, előttem-mögöttem és Mayáék fejére ugrál szóval elvittem a környéken sétálni, csak őt, hogy gyakoroljuk a láb mellett követést, szemkontaktust és a helyes viselkedést. 5-ösre vizsgázott :) Nagyon jól motiválható és ezáltal nagyon szépen lehet vele haladni a nevelésben. Nagyon magas energiaszintje van Prince-nek viszont kajamániás és a kettő kombóját kihasználva sok mindent kilehet hozni belőle. Sok fantáziát látok benne :) Mindemellett elkezdtem szoktatni több ingerhez is, gondolva a vasárnapra, mert ugye jön velem a drága a versenyre és ott elég sok inger fogja érni hirtelen. Sok kutya, sok zaj, sok autó, sok ember, szük hely... Vasárnap lesz a heti vizsga de szerintem problémamentes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése