2012. január 19., csütörtök

Prince okosodik

Prince egyre jobban belopja magát a szívembe. Elindult a tökéletes kutya felé és remélem ha hazakerül ott is fejlődhet tovább és amikor nagy fiú lesz sok beagle gazdi vehet majd róla példát. A sétákon egyre szebben közlekedik a pórázon és ma nem csak a parkban engedtem szabadon hanem az utcán is. Este mentem ki velük, amikor már aligha van autó az utakon és a mi környékünk utcái amúgy is barátságosak igy hát megmertem tenni ezt a lépést is. A csajaim már hozzászoktak, Prince-nek pedig ez volt az első alkalom. Jelesre vizsgázott a pöcök, gyönyörüen ment a járdán, leginkább Mayát vagy Biggiet kergetve de egyszer sem akart kimenni az útra és első szóra/füttyre jött oda hozzám. A szobatisztaság téma is kipipálva látszik. Tegnap éjfélkor felkeltett, kivittem, pisilt. Reggelt 6:30-ig pedig meg se mukkant (akkor kelek és addig kibirta) Kivittem, pisi és elmentem iskolába 7-kor. 1-re hazaértem és addig szépen vissza tudta tartani :) Kivittem,pisi. Utolsóként megemlitem a helyben maradást, vagy valami olyasmit. Mivel ki-be mászkál a lakásban és most kimondottan ügyelünk a tisztaságra mivel nagy a sár odakint ezért elkezdtem tanitani neki, hogy az ajtónál álljon meg és várja meg amig behivom. Pipa. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése