2012. október 16., kedd

KASE kupa = Bandi Emlékkupa

Október 6-án újra megrendezésre került a csapatunk házi versenye, a KASE kupa, viszont a múltbeli szörnyűségek miatt át lett nevezve Bandi Emlékkupává....(R.I.P. Bandi) Az idő szuper volt, igazi agilitys napunk volt, sokan is voltunk, az ebéd is finom volt (paprikás krumpli) úgyhogy fantasztikus napot tudhatunk magunk mögött! Biggie és Maya is hozták a formájukat, én egy picit kajláskodtam de azért szuper volt. Biggie versenyző jumpingban egyedüliként tudta teljesíteni a pályát az összes KASE közül hibátlanul (rajta kivül még Maya két verővel és egy spániel, Daisy tudta 1-2 hibával lefutni, mindenki más kizáratta magát, úgyhogy nagyon büszke vagyok magunkra!)Az agility futamban két verővel teljesitettünk, itt nem lettünk helyezettek, viszont összetettben a 2. helyet szereztük meg :)Maya a versenyző jumpingban, mint ahogy már irtam 2 verővel tudtuk lefutni, ezzel megszerezve a 2. helyet, az agility futamot ugyanigy teljesitettük és ezzel összetettben 3. lettünk :)Volt még csere-csapat futam is, ami az volt, hogy mindenki "bedobta a közösbe a kutyáját" és kihúzásos alapon futottunk velük. Én kihúztam Moharos Roland kutyusát Tiplit, egy mini keverék pasit, akivel hibátlanul futottuk le a pályát ezzel megszerezve az 1. helyet!! :) A másik kutya pedig Pintér Jennifer Pennyje, egy border collie kisasszony volt, vele is szépet futottam, hibátlant, viszont helyezés nélkülit.A KO futamban is szépen szerepeltünk, Maya már az elején kiesett viszont Biggie sokáig bírta de a nagyobb kutyák lefutottak minket.Egyszóval nagyon jó napunk volt!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése