2012. október 25., csütörtök

Országos Bajnokság

Október 21-én Szigetszentmiklóson jártunk, az Országos Bajnokságon.Mikor odaértünk majd megfagytunk, mindenki ezer rétegben felöltözve, aztán ahogy kezdett kisütni a nap, elkezdett felmelegedni az idő is olyannyira, hogy már kezdtünk izzadni.A bíró nő finn nemzetiségű (Mia Laamanen) , és vérizzasztó pályákat rakott ki. A versenyzők 90%-a kizáratta magát, a maradék pedig hibásakat futott és aki képes volt hibátlant futni az már számíthatott a dobogós helyre!!! És szerintem ez nem a pálya nehézsége miatt volt (najó A1-nek ez brutális nap lehetett mivel ugye az open az kb A2 szintü pálya, namost ez volt olyan A3-as szerintem) hanem azért, mert borzasztó szűkre tette. A minik is alig bírták utolérni sok helyen a kutyát, nemhogy egy maxis.
Maya az open jumpingban egy kizárást futott. Erre a futamra nagyon mérges voltam, hiszen Maya ezer éve nem viselkedett úgy mint most. Az elején már elszaglászott és futam közben is el-el rohangált. Nem értem miért csinálta.


Biggie egy megtagadásos futamot futott, sajnos az én hibámból. Ha jobban rávezettem volna az ugróra akkor simán megugorta volna. De amúgy nagyon rendben volt szerintem, néhol lehetett volna szebb is de most ilyenre sikeredett :D A 11. helyen végeztünk.


Az open agilityben Mayácska végre figyelt rám, nem volt annyira rossz szerintem, egy palánk lefele zóna hibánk volt, amit éreztem, hogy nem lesz meg, mivel azt alig gyakoroljuk és nagyon rá kéne gyúrnunk. Eddig nem volt vele probléma de manapság már nagyon neccesen van meg :( A 7. helyen végeztünk.


Biggie egy gyönyörü futamot hozott, viszont nagyon meglepődtem amikor a palló lefele zónájából leugrott. Tipikusan telitalpas zónája van és most meg leugrott. Nagyon érthetetlen volt :( Ezzel a 8. helyen végeztünk.


Viszont egy nagy örömfolt a napban, hogy ugye a bajnokokat, az összetett eredmény alapján díjazzák és Biggie a 4. helyen végzett!!!!!!!! Évről-évre egyre feljebb jutunk, egyre szebben dolgozunk együtt, egyre szebb sikereket érünk el és látványosan fejlődünk. Nagyon büszke vagyok rá, hogy ennyi idősen is csak egyre szuperebb lesz (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése