2010. július 8., csütörtök

Fotómodellek

Voltunk ma edzésen, hétköznap csütörtökönként van haladó edzés és sosem árt a gyakorlás szóval ma is délután 5-7ig kint "hopikáztunk" a csajokkal. Nem volt fülledt meleg de azért volt pancsiztatás nehogy mégis baj legyen. Mindeki nagyon ügyeske volt ma, enyém kutyik is futottak végre az akadályok között szóval teljes mértékben meg voltam a mai teljesitményünkkel elégedve! Edzés végén megint mentünk fürdetni és Biggie, a viziszonyos kutyámnak leesett, hogy ha beúszik a tóba akkor kap jutifalatot :D Annyira aranyos volt mondtam neki, hogy "befelé" (ha ezt a szót meghallják akkor mindenhova bebújnak,bemásznak stb) és óvatosan betotyogott a vizbe majd boci szemekkel nézett rám, hogy most mit akarok Tőle. Majd megint mondtam neki, hogy menjen beljebb és fogta magát és a hasáig belement. Utána győzködtem még és addig tapogatott mig érezte, hogy na ott az a pont ahol nem ér le a lába, megint visszanézett én megint biztattam és erre beljebb ment és elkezdett úszni!!! Nem sokáig épp hogy egy kicsit aztán jött oda hozzám nagy boldogan én pedig azonnal jutalmaztam, hogy ez az nagylány igy kell ezt csinálni :DD Maya viszont a nagy pancsi fan nem mert bemenni. Minden apró pocsojába belerohan de egyszerüen nem lehet rávenni az úszásra. Na de nem baj Biggienek is 5 évébe telt mire magától nekiállt lubickolni :D Már az is valami, hogy Maya örömmel belerohan a vizbe és nyakig elmerül benne amig leér a lába :)))
Na akkor ahogy a blog cime is mutatja hozok máról képeket:



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek :D az utolsó kép Mayáról annyira jó lett

    VálaszTörlés
  2. Hihi szerintem is jó, mint valami elvetemült :DDD

    VálaszTörlés