2010. július 26., hétfő

Mocskos idő...szó szerint!

Most hétvégén volt az European Open, Liberec-ben. Volt pár magyar kijutónk is, nagy nagy gratula nekik! Már fent vannak az eredmények a kezdőlapon: http://www.europeanopen.cz
A gyönyörüséges időjárás miatt szegény versenyzők a sárral is küzdöttek. Borzasztó körülémények között folyt a rendezvény nem is értem, hogy egy ekkora versenynek miért nincs B terve vagy miért nem fedett csarnokban szervezték meg. Minden elismerésem akik részt vettek, ez még durvább volt mint Pünkösd kupa ahol ugyancsak esett az eső de a talaj nem ázott szét ennyire és tudtunk rendesen futni. A látvány magáért beszél:
Eifert Anna és Nevian:

Ők nem tudom kik de lehet látni milyen mocskos idő volt:









És a végére egy lassitott videó a versenyről:

4 megjegyzés:

  1. Úúúúúúúúú bakker szegények :( :/

    VálaszTörlés
  2. Olvastam netboardon hogy milyen volt a pálya...nagyon durva :(.De ahogy olvastam azért a magyarok jól megálták a helyüket ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon büszke vagyok, hogy magyar kutyás lehetek, mindig és mindenhol megálljuk a helyünket. :)

    VálaszTörlés
  4. még mindig hihetettlen :O
    lehet én is irok erről h minél többen lássák h milyen kitartó agiltysek is vannak ;)

    VálaszTörlés