2010. július 27., kedd

Szomorú

Reggel felkelek, beülök gép elé és megnézem az e-mailjaimat. Első levél kiböki a szemem. A Junior EB szervező irt gondolom válaszolt az egyik irásomra. Helyette egy olyan üzenetet kaptam amire gondolni se mertem.
A buli lefújva cimszóval irt, sajnos a kevés nevezés miatt elmarad ebben az évben a verseny. Az FCI által szervezett Junior EO elcsalogatta a nevezőket Németországba igy Ők logikusan nem jönnek már Ausztriába hiszen a két verseny nevezési dija horribilis lenne már. Majdnem elbőgtem magam mikor olvastam, egész évben erre vártam és nesze egy héttel előtte..................... Nagyon szomorú vagyok!!!!
Helyette megyek Veres kupára ami azon a napon van mint a Junior lett volna. De mégsem lesz olyan jó mint az..... :( Ahh olyan rossz ez igy!! :(
Előrelátható események:
  • augusztus 7 - Veres kupa
  • augusztus 14 - Monor agility kupa

1 megjegyzés: