2010. december 27., hétfő

Dominancia


Alapjáraton elég domináns kutyáim vannak. Pl: kaját nagyon védelmezik másik kutyáktól mondjuk ha jutalomfalat osztás van akkor van, hogy összemorognak vagy akár össze is verekednek (ezért sem szeretem ha dobálják a tömeg kutya közé a kaját) Kimentünk, mint minden nap a parkba és végre nem csak mi sétáltunk ott, hanem még 5 másik kutyás is. Egyiküknek egy Maszat nevezetü beagle keveréke volt.
Mikor beértünk a parkba, csajok még pórázon és Maszat egyből letámadta őket és minden habozás nélkül rájuk morgott és ezáltal kész volt a balhé. Enyémek válaszul csak borzolták a hátukat.Maszatnak ez nem tetszett és rájuk vetette magát. Én eldobva a pórázt higgadtan odaléptem Maszat szájához amitől elugrott. Ott álltam a 3 kutya között és figyeltem mi lesz. Maszat csak nézett ránk én pedig nyugodtan levettem addig a pórázokat a csajokról. Megrázták magukat és mintha mi sem történt volna elbattyogtak. Ezek után Maszat még bepróbálkozott párszor de a végén az enyémek "győztek". A hátára ugrott mindkettő és olyan mód elhelyezték a rangsort, hogy öröm volt nézni. Maszat amilyen vadul lépett fel olyan szerényen fogadta el helyzetét.
Maszat gazdái nem értik,hogy hogyan tudtam ilyen higgadtan viselni a helyzetet és miért nem kezdtem el sikitozni meg csapkolódni. Elmagyaráztam nekik, hogy gondoljanak bele mi lett volna akkor ha elkezdek pánikolni...Ezen elgondolkodtak és láttam rajtuk, hogy megértették a dolgot :)
Utána pedig együtt játszott a 3 kutya mintha mindez meg se történt volna előtte, botokat cibáltak és egymást kergették :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése