2010. december 27., hétfő

Izgatott

Muszáj lesz még egy bejegyzést irnom a mai nap hiszen rettentően izgatott vagyok!!! Linda barátnőm rámirt facebookon, hogy láttam e a nevezési listáját a TordasZoo 3. fordulójának. Hamar megnéztem és azonnal láttam, hogy jön Barbara is, az én példaképem!!! Itt a blogja, lehet bogarászni, hogy miért is olyan nagy ő az én szememben:
http://beaglexsara.blogspot.com/
Sajnos nem a biglijével jön hanem a pireneusi juhászával, Tanival de ettől függetlenül végre találkozhatok velük és végre kicsit beszélgethetünk (öhm mármint próbálhatok beszélgetni vele ha megértem, mert nem vagyok jó angolos :D ) Jajj annyira izgulok! Mivel kaptam Karácsonyra pénzt ezért most hiába nem akartam de muszájnak érzem menni rá! Meg amúgy is ezer éve nem voltunk versenyen és már görcsbe vagyok a hiánya miatt :)

2 megjegyzés: