2010. december 12., vasárnap

Külső, nyomkövetés

Mint látható új dizájnja lett a blognak. Remélem mindenkinek tetszik, mert nekem igen és szeretném ha az olvasók is úgy jönnének ide, hogy nyugodtan és jó érzéssel tudnának itt időzni. A felső kép nem a legjobb és a legújabb de most kaptunk új gépet és még fel kell telepiteni pár programot rá és fényképek sincsenek még szóval idő kérdése és majd alakitunk még.

Manapság mint mindenhol lehült nálunk is az idő plusz folyton esik a hó vagy az eső. Úgy volt, hogy ma megint megyünk furkátozni Szpigiékkel de sajnos belázasodtam és itthon kellett maradnom :( Edzésen se voltam a hétvégén szóval ahh .... Helyette fogtam magam és kimentem kertbe kutyázni. Fogtam pár jutifalatot és csináltam "csapát" a csajoknak. Nagy lelkesedéssel és farok csóválással keresték a falatokat amiket sec-perc alatt megtaláltak. Ha nincs időm kimenni velük sétálni vagy foglalkozni akkor a kertben csinálok nekik ilyen játékos feladatokat, amit nagyon élveznek. Használjatják az orrukat és megtellik a pocó finom falatokkal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése