2010. december 23., csütörtök

Újra a régi

Mint látjátok újra a régi lett a külső. Nekem ez sokkal közelebb áll mint az a nagyon modern dizájn. Remélem igy is tetszik nektek!


Tudomást szereztem egy agility versenyről ami számomra rettentő fontossággal bir: a beagle bajnokságról. Szoktam olvasni egy szlovén csaj blogját akinek van egy beagle-je meg egy pireneusi juhásza és ott irt erről a versenyről. Irtam neki egy e-mailt ma este, hogy miről is szól ez a verseny plusz hol tudom nyomon követni mikor lesz megint stb. Nagyon kedvesen fogadta a levelemet, adott egy honlap cimet ahol majd kiteszik a mostani eredményeket is és talán jövő nyáron vagy ősszel jelenik meg a felhivás a következő ilyen versenyre, mert ez december elején zajlik. Amúgy szimpla verseny, minden fajta számára nyitott csak annyi a különbség, hogy a végén kihirdetik europa beagle bajnokát! Jó lenne kijutni, megnéztem a neten és kb 3,5 óra alatt kint lennénk ami nem nagy táv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése