2010. december 22., szerda

Próba

Tegnap azonnal ki is próbáltuk az új hámokat. Elmentünk parkba és városba kicsit divatozni :D Mindenkitől pozitiv visszajelzéseket kaptunk ami nagyon jól esik, mert azt hittem, hogy majd lefogják szólni Biggie babás szinét :D

Anyuval mentem városba, mert ő vásárolt én meg kutyáztam ám mikor jöttünk hazafele a sötétből hirtelen egy kis francia bulldog tünt fel, pórázt húzta maga után és nyil egyenesen nekiugrott Biggienek aki visitott mint egy fába szorult féreg. A bulldog meg csak hörgött és tépte egyszer Biggiet másszor Mayát. Próbáltam közéjük állni de mindig kicselezett aztán szépen ráléptem a pórázára és akkorát rántottam rajta, hogy szépen megszeppent a kutya (meg szerintem be is szédült) majd jön a mamika aki a gazdija, hogy "jajj ödönke ne hepajkodj gyere csak ide" Enyhén vérszemet kaptam és elkezdtem üvöltözni a nővel és még ő volt felháborodva, hogy ráléptem Ödönke pórázára.... Hál égnek nem történt nagy baj, Biggienek lett egy kis seb a szája szélén de nem komoly.

Mától szünet van és annyira unatkoztam, hogy ezt szerkesztettem: Beaglepower team!!!
(A képen csak 2 beagle nem KASE. )

2 megjegyzés:

  1. nagyon szépek a hámok!
    a sivítozó mamit meg legközelebb nemes egyszerűséggel töröld képen...én tuti úgy kiosztottam volna, hogy sírva rohan haza.

    VálaszTörlés