2011. január 4., kedd

Új év új tervek

Először is Boldog Új Évet mindenkinek! Remélem minden kedves olvasónak teljesülni fog a következő évben a kivánsága :)
Nekem a Next menübe irtak a jövőbeli elképzeléseim és nagyon jó lenne ha mindre kijutnék és azt a teljesitményt tudnám nyújtani amit elterveztem.
Most szombaton verseny és egy nagyon kedves biró lesz a biránk mindkét futamban: Gabi Steppan. Eddig minden versenynél mikor a dobogón álltam és kezet fogtunk elmondta, hogy "yeah beagle power" és ez nekem annyira a mindenem hogy az nem igaz :P
Már csak annyit, hogy egy hete már minden nap arra jövök haza, hogy a párnám az ágyról a földön hever...nos ma épphogy kimentem kaját csinálni és mire visszaértem megint lent volt a csajoknál.. na tessék ezért: (most már az övéké)

3 megjegyzés:

  1. Sok szerencsét és jó szórakozást az ez évi versenyekhez, rögtön a most szombathoz! Drukkolunk és várjuk majd a beszámolót:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) Remélem ebben az évben már összejön a tali nem úgy mint tavaly :)

    VálaszTörlés