2011. január 8., szombat

II.TordasZoo téli kupa 3. forduló

Szuper volt a mai verseny, jó hangulat volt és a csajok fantasztikusan teljesítettek! A pályák nagyon testre állók voltak, mindegyik passzolt hozzánk.



Biggie A1 és open jumpingban is hibátlant futott ezzel megszerezte a második hibátlanját és már csak egy kell ahhoz, hogy A2 legyen :) (4 vagy 5 hivatalos versenyen voltunk, nagyon jól haladunk :) )


Maya is szépen helyt állt viszont én béna voltam. Open jumping volt az első futam ahol gyönyörűen odatette magát és megmutatta igazi énjét és ha én nem léptem volna el korán akkor megugrotta volna elsőre az akadályt. A2 futamot már úgy kezdtük, hogy az első akadálynál szaglászott és nem tudott elnyugodni szóval rezgett a lábam, hogy mi lesz. Két megtagadásunk lett figyelmetlenség miatt de azért jó volt. A tempója nem volt az igazi de mindegy is, 2. helyet elhoztuk.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek voltatok mindannyian! Nagyon szépen dolgoznak a lányok, Biggie előtt külön le a kalappal, amiért ilyen gyorsan halad felfelé!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :) Nagyon ügyesek vagytok!! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek :)
    Ahogy mondod Mangolucus, Biggie nagyon kitesz magáért manapság és kezd kirajzolódni körülötte a jövő, hogy nem csak Mayával szeretnék nagy tervekkel gondolkodni... ;-)

    VálaszTörlés
  4. húúú...gratula,nagyon ügyesek vagytok :D

    VálaszTörlés
  5. Köszi Ivett, igyekszünk nagyon :P

    VálaszTörlés
  6. Csak ismételni tudom, hogy gratula! :)
    Nagyon szépen futottak és figyeltek rád a csajok!

    VálaszTörlés
  7. Szofi :* Igen végre szépen figyeltek bár Maya A2 futama elég neccesen kezdődött ezért elég fura lett de nem baj nagyon büszke vagyok rájuk :)

    VálaszTörlés