2011. január 6., csütörtök

Cafatok

Imádom mikor a csajok lebuktatják saját magukat. Manapság elkezdték a rongálást pl kukából kiszedik a zacsikat és darabokra szedik vagy hasonló szituk, amiért nem kapnak leszidást hiszen mindig annyira buta vagyok amiért a kajás dolgokat az én szemetesembe teszem. Na de eddig mindig a szobám közepén villogtak az ilyen dolgok.Viszont ma beléptem a szobába, minden szépen a helyén de Biggie hátracsapott fülekkel és sunyulva jött felém azzal a tekintettel, hogy "ne haragudj, nem én voltam!" Na mondom mit csináltál hölgyemény. Benéztem az ágy alá és tele volt csokis papirokkal meg az egyik plüssjáték cafataival. Ha nem kért volna "bocsánatot" nem is vettem volna észre :D

4 megjegyzés:

  1. Szia! Válaszoltam is Neked....,és szívből remélem, hogy azért még látogatni fogod a blogomat, mert gyakorló kutyásként jól jönnének a tanácsaid...:))))
    Ja, és szépek a kutyáid!
    Üdv,
    Kutya és Konyha

    VálaszTörlés
  2. Jaj köszi szépen és biztos vagyok benne, hogy még járni fogok nálad :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor én ezt most meg is pecsételem egy regisztrációval nálad....:)

    VálaszTörlés