2010. október 15., péntek

Áttörés

A sok gyakorlás meghozta gyümölcsét: Biggie és Maya megtanult 100%-an betolatni a két lábam közé. Maya még tovább is fejleszti olykor és kétlábon végzi el a müveletet. Ezt továbbvittem és alakul a két lábon hátrafelé körbemenés körülöttem (na ez aztán érthetőre sikeredett :D ) Szóval most nagyon rányomtunk a hátrafelé közlekedés témára.

Szokássá vált manapság, hogy a pöcsösöket (Joey és Beny) áthozom délutánonként már napi rendszerességgel. Nagy játék,örömködés és persze tanulááás. Joey nagyon fogékony a hülyeségeimre szóval vele is elkezdtem trükköket tanitgatni, most a körbe forgást okitom neki amit nagyon szépen csinál. Agilityzünk is egy edzésen már volt is még tavaly de sajna nincs rá annyi időm és pénzem se, hogy edzésekre járassam igy maradt az itthoni gyakorlás és majd ha feltornázom olyan szintre, hogy érdemes legyen vele elkezdeni járni hopikázni majd viszem (ma pont mondta a gazdija-Adél-,hogy nyugodtan vigyem, mert elképesztő mit ki nem hozok belőle... :) ez jól esett a kis lelkemnek :) ) Szóval a mai "edzsiliti"-ről: ugró akadály,karika,szlalom és palló. Az ugró akadályt nagyon ügyesen ugorja, a két hátsó lábát hátra nyújtja és nagy lendülettel veti át magát :D A küldést próbáltam neki ma megmutatni, olykor-olykor sikerült is de a próbálkozások többségében megtorpant és elöttem ugrált két lábon, hogy "na gyerünk már!" A karikát nem rég értette meg de nagyon okosan csinálja. Sokszor még mint ha pulton könyökölne úgy kezd el ugrani de amúgy ha van nekifutási lehetősége akkor csak úgy repül. Olyan kis édi! A szlalom is kezd szebben menni bár sokszor kiugrik még belőle és nagyon mutatnom kell neki merre, hogyan stb de különben élvezi a kis lüke. A palló pedig szerintem a kedvence. Nagy csóvával rohan fel rá és a végén szépen megáll ha rászólok. Szóval alakulunk. :)
Nézem ugye a Csodálatos kutyadokit és sokszor van, hogy Cesar elviszi korival futtatni a kutyákat. Na most ma én is rászántam magam, előkaptam a korit a garázsból és egyenként irány a környékre. Maya mint akinek szánhúzó vér folyna az ereiben úgy húzott (pont mint amikor a bicajon vagyok) és olyan könnyedén száguldottunk végig az utcákban. Nagyon élveztem és szerintem ő is. Utána vittem Biggiet aki ugyanúgy mint a bicajnál mellettem koslatott és inkább szimatolt volna minthogy futott volna előttem :D De ez most nem erről szólt szóval ügetve bár de haladtunk az úton ;)
Na és egy off: tegnap sétáltattam Zazit (Zazi amolyan pótkutya. Gazdája megkért még nyáron, hogy ha vállalom akkor dél és 3 között menjek hozzájuk és vigyem le Zazit sétálni egy olyan 20 percet, pisi kaki és ennyi. Panel kutya és napközben nincs otthon a gazdi ezért is kell neki a segitség. Aki eddig sétáltatta kislány az már nem tud jönni én pedig örömmel ellátom ezt a feladatot. Mostanában mivel suli idő van mikor végeztem az iskolában hazafele jövet ugrok fel, mert pont útba esik és onnan jövök haza) Szóval tegnap levittem sétálni és hirtelen egy kislány hangját hallom aki eszméletlen hangerővel kiabált. Nem nagyon értettem de nem is foglalkoztam vele mig oda nem ért mellénk. Egy kislány volt egy kis fekete spániellel."Sziszi,ne húzz,lassits,mellém gyere,Sziszi, idefigyelj!"A pórázt két kézzel fogta a mellkasánál és úgy próbálta meg irányitani a kutyát. Elkapott a röhögőgörcs és a szánalom is... Sziszi drága meglátta Zazit és a következő történt. A kislány lehajolt hozzá és a fejét forgatta a kutyusnak, hogy "Sziszi,nem oda nézel, ide nézz,Sziszi, rám figyelj!"..... Nem kell mondanom se, hogy a kutya le se sz*rta a lányt aki felettébb különös módszerét találta ki a kutyanevelésnek....Gondolkodtam, hogy odamegyek kicsit beszélgetni vele de letettem róla.Nagyon elszánt tekintete volt. Sajnáltam szegény kutyát de a leányt is... furcsa incidens az ilyen....

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek vagytok:D Ez a kiscsaj nagyon haláli. De legaláb megpróbálja fegyelmezni:D Az egyik ismerősön ugy étáltatja a kutyáját, hogy arra megy amefrre a kutya. Ha a kutya elkezd előre futni, akkor ő fut utána a póráz másik végén :D :S elég érdekes dolgok...xD

    VálaszTörlés
  2. Nem a kutyát viszi sétálni hanem a kutya viszi sétálni őt... -.-"

    VálaszTörlés