2010. október 25., hétfő

Országos Bajnokság

Tegnap részt vettünk az agility OB-n amit már nagyon vártam. Az idő jó volt nem fagytunk szét és a csarnok megfogta egy kicsit a csöpp meleget szóval ott kellemesebb volt lenni mint kint.

A versenyről csak annyit, hogy az open agilityt egy cseh biró tette ki nekünk és folyton csak a sipolás hallatszott. Állva,sikitozva tapsoltunk ha valakit nem zártak ki, még ha 60 hibája lett akkor is. Magasra tette a mércét a magyarok számára amitől feles érzelmek vannak mindenkiben. Jó érzés, hogy tudjuk miben kell fejlődni, láttuk a külföldiek fejlettségét mivel a maxi kategóriában külföldiek lettek a dobogósok és bosszúságot is mivel ez egy magyar verseny volt egy magyar országos bajnokság és túl nagy követelményt szabtak ki ránk. A pályák borzasztó szükek voltak, én személy szerint frusztrálva éreztem magam az agility futamban hiszen attól féltem mikor esek el az egyik akadályban. Kicsit az is bosszantó, hogy az igazán jó kutyák akik mondjuk csak úgy repülnek a pályán de közben minden mozdulatát lesik a gazdinak most azonnal elszálltak :( Na de ez is egy agility stilus, ezt is meg kell oldani hiszen mint láthattuk voltak akik megtudták oldani szóval nem lehetetlen csak éppen még nagyon fejletlenek vagyunk ehhez a szinthez. Láttuk, megéltük most pedig dolgozhatunk ezerrel ennek javitása érdekében, hogy minél jobbak lehessünk ;)

Biggie futamai: a jumping pálya nagyon tetszett, hibátlant futottunk az időhibától eltekintve. A birónő szerintem (és sokak szerint is) nagyon kicsi szintidőt adott meg ezért is csodálkoztam az időhibán. Való igaz, hogy nem olyan gyors volt Biggie mint általában de nem lassúztunk. Na mindegy szép volt büszke voltam rá gyönyörüen figyelt rám. Az agility pálya már neccesebb volt, egészen jó volt mig el nem értünk a pallós részhez, kis rizikó majd mikor kúszott a távolban a dupla ugró nagyon bekavart. Egyszer ha próbáltunk ilyet edzésen akkor se ment elsőre hát itt se ment de nem baj bátraké a szerencse. Gondoltuk, hogy majd mikor jön ki a kúszóból és már mondom neki, hogy tovább hopp majd megugorja de nem úgy sült el. Emiatt a bökkenő miatt szétestem de azért nem volt olyan vészes. Nagyon büszke voltam és boldog Biggie teljesitménye miatt,rendkivül jól figyelt rám és ment szóval (L) :P Egy jumping 14. és egy agility 16. hellyel tértünk haza.




Maya futamai: mindenből kizártak az én butaságaim miatt. A jumping naggyon Mayás volt, mintha rá szabták volna. Nagyon tetszett és élveztem megcsinálni. Na és amitől nagyon boldog voltam ennyire még sose figyelt, sose ment stb stb! Nagyon (L) volt a kisassszony :))) Az agility futam ugyancsak a pallós résznél bukott meg. Azt hittem vissza tudom forditani a kúszóba de nem sikerült....mert én hülye bepánikoltam és tök hülyeségeket kezdtem neki mondani a "vissza"-"befelé" helyett....Ezután totál KO és amint a videó is mutatja tiszta vicc volt :D A szlalomot is elrontotta ami nem jellemző rá....nem csoda én se tudtam mit csinálok, én se értettem volna meg az ő helyébe :D

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok csajócák :) Gyakorlás teszi a mestert, következők jobbak lesznek :)

    PattiFifi

    VálaszTörlés
  2. Ügyesek vagytok,és elöttemszóló számból vette ki a szót:D
    Nameg a részvétel a fntos (=

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyesen futottak a lánykák, nekem egyáltalán nem tűnt Biggie sem lassúnak, sőt! Szép lendületesen futott. Amúgy az ilyen irányítási bakikban az a szép, hogy ebből is az látszik, mennyire figyel rád a kutyád, ha egy picit arrébb mutatsz, ő arra megy minden kérdés nélkül:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  5. gratulálok Csajszik, jó nehezek voltak a pályák.

    VálaszTörlés