2010. október 16., szombat

Karcolások

Már régóta szerettem volna megtanitani Mayának, hogy felugorjon a hátamra. Ma rávettem magamat és nekiálltam. Felvittem a pallóra majd onnan kértem, hogy hopikázzon a hátamra. A kezemet a vállam felé tettem benne a jutifalattal és Maya azonnal rámtámaszkodott, de nem ugrott. A hátsó két lába ottmaradt még a pallón de kis győzködés után "Maya hopp!" Maya hoppolt :D Folyamatosan vittem lejjebb a pallón és most már leguggolok és úgy ugrik. ááá boldogság van nagyon :P Igaz ahogy a cim is mutatja nem éppen karcmentes a hátam (meg lábról dobbantást is gyakoroltuk szóval vannak nyomai a műveletnek) Szép vörös,véres kis csikók virítanak rajtam.
A hátrafelé tolatást is ismételjük íme a bizonyíték mindkettőről:

5 megjegyzés:

  1. ezt Fifinek is pár hete megtanítottam :D Én nem guggolok le, csak egy picit előrehajolok és Fiff úgy rámugrik. Aztán kapaszkodik és felegyenesedek, és mikor megint előrehajlok leugrik :DD

    ügyesek vagytok ^^

    Patti

    VálaszTörlés
  2. Milyen helyesen kapaszkodik:) Tiszta ügyi! A piros csíkos láb nekem is ismerős, a picsi-pacsit olyan böszme módon adja Mangó, hogy kis híján összecsuklom közben.
    Hogy tanítottad meg nekik a hátrafelé tolatást láb közé? Az ilyeneknél sosem tudom, hogy külön megtanítsam neki egy parancsszóra a megfordulást (vagyis hogy beálljon nekem háttal), aztán egy másikra a tolatást, vagy egy parancsszó alatt tanítsam és kérjem tőle az egészet.

    VálaszTörlés
  3. Köszi Patti :)

    Huh hát először is megtanult tolatni meg körbe forogni és valahogy összekötöttem a kettőt. A lábam elött megkértem, hogy forogjon de félúton a kezemmel vezetve bevezettem a lábaim közé a tolat parancsszóval. Ezután pedig egy új parancsszóval és kézjellel próbálkoztam és sikerült :D

    VálaszTörlés
  4. Patti: én is próbáltam nem lehajolni de mivel 170 centi magas vagyok Mayácska lehuppant rólam nem tudok felkapaszkodni :D És én sem akarok vérző háttal létezni szóval kompromisszumot kötöttünk, én lehajolok ő meg felugrik xD

    VálaszTörlés
  5. Köszi! Forgást meg tolatást már mi is tanultuk, úgyhogy talán akkor már ettől sem vagyunk olyan messze:)

    VálaszTörlés