2010. október 19., kedd

Kis baj

Hazaértem ma suliból mondhatni elég korán szóval volt időm még jó sokat kutyázni is délután. Először kimentem kicsit trükközni a csajokkal de Mayácska szemébe nézve láttam, hogy valami nem stimmel. Nem a megszokott robbanékonyság látszott hanem a "figyelek gazdi de nem tudok teljesen koncentrálni".... Hagytam is gondolván ma nincs kedve ilyenhez bár a 2 és fél év alatt ilyen még sosem volt. Helyette Biggie lelkesedésével foglalkoztam és időközben megtanitottam (najó folyamatban van) a hátrafele körülöttem menés....(ezt is szépe megfogalmaztam na mindegy) Utána fogtam a pórázokat, kedvem támadt ugyanis sétálni. Szokásos ceremónia úgy zajlik, hogy kutyákra ráteszem a nyakörvet miközben elöttem ülnek majd rohanás a kapuhoz és ott toporzékolnak mikor is rájuk teszem a pórázt és útra készen vagyunk. (mivel ma fáradt voltam nem volt kedvem folyton fegyelmezni igy hát nyakörv+póráz szitu) Ma viszont Biggie ugrált csak előttem Maya meg seholse volt....Hátra mentem a kertbe valamilyen megérzésem miatt és láttam, hogy a kisasszony rohan a kert legvégére és odahányt a kerités mellé....Azonnal odasiettem megnézni mit hányt de nem volt vészes....pár jutifalat meg dió aztán annyi...Nagyon megijedtem de látva Mayát kicsit jobban nézett ki úgyhogy kicsit nyugodtabb lettem én is. Egy kört sétáltunk csak nehogy úgy érezze Biggie, hogy valamit csinált és azért nem mentünk ki. Utána pedig elpakoltam az előszobába és csináltam kis helyet a lányoknak ne kint fagyoskodjanak és Mayácska is tudjon kicsit pihenni minthogy kint vacogjon. Megfigyelés alatt van, nem tünik betegnek reméljük csak az ijedtség volt nagy :)

4 megjegyzés:

  1. Csaknem lesz semmi baj! Valahol azt olvastam, hogy 3x-i vagy annál kevesebbszeri hányás még normálisnak mondható. Eddig nálunk ez mindig bejött. Biztos amiatt volt előtte olyan lehangolt, érezte, hogy valami nem okés a pocakban.
    Klikkerrel hogy álltok? A hátrafelé körben tolatást (ezt tényleg nem lehet jobban megfogalmazni:) már azzal tanuljátok? Hogy tetszik a lányoknak?

    VálaszTörlés
  2. Remélem semmi komoly. :))
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  3. mangolucus: estére már nagyon kis pörgős volt tényleg csak az ijedtség volt a nagy de inkább legyünk óvatosak :P
    A klikkerrel nagyon gyorsan haladunk ha lehet igy mondani. A csajok lelkesek ha meghallják és ezt már ezzel tanuljuk igen :) És lássanak csodát hamar leesett nekik :P

    kf_castalian: köszöni :)

    VálaszTörlés
  4. Jó hogy nincs (nagyobb) gond :) A csajócák erősek, nem adják meg magukat túl gyorsan ;)

    Patti & Fifi

    VálaszTörlés