2010. október 9., szombat

XII.Top Mancs kupa

Kora reggel keltünk ma és mentünk Budaörsre. Végre-végre már eljött a nap már nagyon menni akartam. Odaértünk, deres fübe császkáltunk jól be is ázott a cipőm (meg is fáztam de nem komolyabban) Kicsit lassú volt a szervezés, sokat kellett várni a futamok között. A pályák nekem nagyon tetszettek, tipikusan olyan pályák amik technikásak de futósak is voltak! Csajokra rendkivül büszke voltam bár a végeredménynél kicsit többre vágytam...lankadt a figyelmük és noszogatni kellett őket :( Nem tudom miért és hogy mit csináljak velük, hogy máskor ne legyen ilyen...edzésen,bemutatókon,itthon repkednek,figyelnek mindent csinálnak de versenyen valami mindig más....na de mindegy is nem sietünk sehova meg fáradt is voltam szóval no komment rájuk :))) Az agility pályával kezdtünk, Biggie nagyon kis ügyeske volt. A hintánál későn szóltam neki ezért lerepült róla igy becsúszott egy 5 pontos hiba és a 9. hely de nem is baj szép volt! :) Mayácska totyogott kicsit és a zónákra "haragudtam". Mindenütt gyönyörü és gyors most viszont mintha sose csináltuk volna :O A szlalomba pedig szegénykém egész nap csúszkált és esett ide-oda, mert vizes volt a fü. Ezután jött a szlalom verseny ahol Mayát neveztem, ügggyiiiiiii volt de mint emlitettem is nagy bukdácsolás közepette teljesitettük. Az open jumping követte ami fantörpikus volt (L) Forgós ami Mayának nagyon bejön, Biggienek meg voltak futós részek. Már sokat nem reméltem mivel lefáradtunk. Biggie nagyon szépen kezdett, egész végig figyelt és futott viszont a végén sajnos egy olyan akadályt is megugrott amit nem kellett volna de én rontottam úgyhogy nem nagyon agonizáltam ezen. Maya pedig......(L)...... Gyors,pontos és annyira jó ideje lett!!! 3. helyezettek lettünk és erre vagyok eddig a legbüszkébb az eddigi versenyek után.




9 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eredményekért :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, ügyesek voltatok! :))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok,ügyik voltatok!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen mindenkinek (L)

    VálaszTörlés
  5. Gratula mindhármótoknak, büszkék lehettek magatokra nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon is büszke lehetsz a csajócákra ;) és magadra is.

    Ami a hibákat illeti, mindenki hibázik, nem hiszem hogy lenne egy olyan agility futam ahol a gazdi is és kutya is hibátlanul, tökéletessen teljesít :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi Chanté. Az ember maximalista tudod sose jó ami van :D

    VálaszTörlés