2010. augusztus 4., szerda

"edzsiliti"

Agility.lap.hu oldalon olvastam, hogy igy kell kiejteni. Nos ahhoz képest senki se igy ejti :D Mindegy lapozzunk:
A hétvégén volt a BCC avagy border collie bajnokság. Minden féle országból özönlöttek a versenyzők Zalaegerszegre a több napos eseményre. Az idő jó volt bár esett az eső kicsit de türhető volt az elmondások szerint. A hangulat is felejthetetlen volt. Edzőm és egy csapattársam kint voltak és versenyeztek.

Edzőm (kedvenc kutyusommal) Bocival a legjobb A1-ek lettek, kaptak is
egy nagy kupát érte! Gratulálok tanár néni :))))) Hibátlan futamokat csináltak végig aminek nagyon örültünk hiszen ez volt Bocó 3. éles versenye. Emellett sok jó kutya volt rajtuk kivül szóval több száz páros közül lettek a legjobbak. Nagyon szép eredmény!
Elmondása szerint nehéz pályák voltak, sokszor élvezhetetlen a sok forgolódás és kerültetés miatt. Ezt én is adom hiszen én sem szeretem ha folyamatosan kerülgetni kell az akadályokat és nem lehet szép látványosan megoldani a pályát.

Edzőm csinált pár képet és mind közül ezt a kutyát nagyon kiszúrtam magamnak. Gyönyörü szine van és a képek alapján biztos nagyon ügyes is lehetett :)

Többi kép itt: http://gallery.site.hu/u/vakkanccs_/kutyak/versenyek/agility/bcc2010/

3 megjegyzés:

  1. Az biztos hogy szép kutyus :))

    VálaszTörlés
  2. A magyar Egyiptomot mond, nem pedig Edzsiptomot...

    VálaszTörlés
  3. Köszi NaP a hozzászólást...Ebben igazad van de nem egy külföldit hallottam már NEM edzsilitinek ejtve a sportot.

    VálaszTörlés