2010. augusztus 28., szombat

Haladunk

Biggievel haladunk szépen az agilityben. Most épp szépitgetem a "tovább" és a "kerül" vezényszót na meg a "vissza"-t. A továbbot már kezdi kapiskálni, eddig bármikor lemaradtam és küldtem megfordult és bambult rám, hogy most mi van? De aprólékosan tanitom neki mit is szeretnék és már eljutottunk odáig, hogy a két ugró akadály között megállok és ő nem fordul meg, hogy miért nem megyek hanem megy tovább :) A kerüllel is bajlódunk mivel tudni kell, hogy Biggie nem annyira fordulékony mint Maya és sokszor mondom neki, hogy kerülje meg az akadályt és úgy ugorja van, hogy simán megugorja kerülés nélkül de van, hogy megkerüli és alatta bújik át :O A vissza is becsapós, mert sokszor van, hogy átugorja az akadályt majd vissza is ugorja szóval az úgy nem kóser :D Ma is mire megértette, hogy ne ugorjon már visszafele eltelt vagy negyed óra de utána szépen kanyarodott. De nagyon kis boldog volt, hogy "na gyerünk gazdi csináljuk már" Teljesen kész voltam tőle annyira feltuningolta magát!

Mayának ezek nagyon mennek, tudja mi-mit jelent de Biggievel be kell vallani nem sokat gyakoroltam ezt.....De most több hangsúlyt fektetek rá mivel ugye tüzel, nem lehet sokat mozgatni, nagy séták kilőve és hát kicsit szedett is magára, szóval amennyit csak tudok edzek vele itthon. Egyre jobban megkedvelték a sportot, minden nap egy fél órát edzünk és az egész nagy ugatásokkal megy el. Biggie már az ugró akadályok között is elvuvuzza magát meg a szlalomban, viszont Maya csak a szlalomba röffent néha. Jajj a mait fel kellett volna vennem, rettentő gyors volt a kislány. Simán álltam egy helyben és küldtem az akadályokra annyira szépen csinálta majd a szlalomba úgy pattogott, hogy kitépte a füvet plusz megrángatta a rudakat!!! Nagyon jó kedve volt most mindkettőjüknek de amikor a legjobbak voltak abbahagytam velük. Nem fogom kifulladásig csinálni nehogy elmenjen a kedvük tőle. Edzőmnél maradt a fényképezőm szóval videóval majd csak később tudok szolgálni addig is még fejlesztünk a dolgokon ;-)

1 megjegyzés:

  1. Köszii a biztatást:) Hát remélem menni fog. És aztis hogy Mollynak semmi baja nincsen. Sajnálom Mimi-t de azért jó, hogy igyis a toppon van, látszik hogy élvezi amit csinál, és nagy a kitartóereje :)

    VálaszTörlés