2010. augusztus 15., vasárnap

Memo-Monor kupa

Tegnap voltunk Monoron agility versenyen. Reggel koránk keltünk és 6-ra már csapattársaimmal az edzőnknél voltunk és egy kocsival mentünk (5 kutyus 4 gazdi) Az út kb 1-másfél órába telt. Mikor megérkeztünk megcsapott minket a fülledt meleg ennek eredményeképpen csapattársam és én teljesen taccsra vágódtunk. Kaptam gyógyszereket amitől jobban lettem. Gyorsan elhelyezkedtünk a pálya mellett és mentünk regisztrálni. A szervezők felépitették a kezdő pályát és már mehettek is a csapatunk kezdői pályát járni. Szupi futós volt pont kedvezett mindenkinek. Szépen lefutották, az egész csapatunk jól szerepelt. Utána pályát épitettek és kezdődött az A1 pályabejárás majd futamok. Biggievel futottam először és nagyon büszke voltam rá. Egy megtagadásunk lett, mert butus gazdi nagyon elhúzta az akadálytól amit kikerült :( Ezzel az 5. helyet fogtuk meg. Utána jött az A2 pálya ahol Mayával futottunk. Nos akkor volt a legmelegebb idő szerintem amiért Mayácska meg én se voltunk a toppon szóval voltak verő hibáink azt hiszem kettő meg volt egy vagy két megtagadásunk. Mivel 3-man voltunk összesen A2-en és a másik kettő kizáratta magát ezért az 1. helyen végeztünk de nem éreztem úgy, hogy nekem ott lenne a helyem :/ Kaptunk egy szép kupát,jutalomfalatot meg egy sipolós gumicsirkét :D Utána A3 futamok meg veterán és jöhetett a jumping. Ugyancsak lementek az előttünk lévők majd jött Biggie. Hát mit ne mondjak jól kiütötte szegényemet a meleg....volt pancsiztató jól megáztattam de nem sokat segitett...A szlalomból folyamatosan kiugrott szóval lett 2 megtagink azt hiszem...Ezzel a 8. helyen végeztünk. Összességében meg voltam elégedve vele hiszen ilyen melegbe én sem szivesen ugrabugrálnék és ahhoz képest nagyon szépen figyelt rám és futott. Utána következett Maya jumpingja. A pálya ide oda kanyargott de közben jó futós. Kedvencünk a leánnyal :) Tudtam, hogy ez jó lesz! Pályát jártam de miután lementem elkezdtem agyalni, hogy a vége hogy van....Teljesen elfelejtettem és amig mentek előttem azt analizáltam, hogy mi merre van. Mayával szólitottak, szépen felkészültünk és nyomás.Maya gyönyörüen figyelt rám, csodásan tepert mellettem-mögöttem és annyira szép iveink voltak DE......amit fél óráig agyaltam az izgulás hevében kiment a fejemből és ott álltam a pálya közepén Maya rajtra készen és nem tudom merre kell menni. Lányos zavaromba ránéztem a biróra aki megmutatta merre menjek és utána már száguldottunk kifelé. Hibátlan futam lett a vége amivel 2. helyet szereztük meg ami egy érem és egy játék szimbolizál(az első is egy beagle lett de mivel én megtorpantam ezért nekik jobb idejük lett :D ) Teljesen megvagyok elégedve Mayával is, a 100%-ot hozta ki magából az én állapotomat tekintve is. Ezt azért mondom mivel rosszul voltam egész nap és ilyenkor a lányok is teljesen szét esnek de tegnap nem....szépen teljesitettek és jó nagy vacsit kaptak ezért :D
Az eredmény hirdetésnél volt dobogó is, még sosem álhattam fel rá mivel nem túl sürün tesznek ki ilyet és annyira jó volt fent állni :) Viszont az egészet a napon kellett végig ülnünk és már nagyon fájt a fejünk és szédültünk is...Hazafele mikor még Monoron voltunk bevágott elénk egy esküvős csoport. Szép látvány volt ahogy a lovak húzták a szerelmes párt majd utána kocsi tömeg dudálva ment. Miután ezt elhagytuk dugóba keveredtünk az autópályán, mert egy kocsi leállt az út szélére ami teljesen megfogta a forgalmat. Mondjuk nem volt durva kicsit cammogtunk de hamar kikveredtünk belőle.
Képet és videót majd holnap tudok hozni ;-)

5 megjegyzés: