2010. augusztus 15., vasárnap

Vérbigli

Maya teljesen megtáltosodott. Eddig is tudtam róla, hogy iszonyúan öntelt és nagyképü kutya de amit ma müvelt kész röhej. Mentem hozzá hátra a kertbe, mert vad ugatást hallottam. Mikor hátra mentem láttam, hogy a drágaság ott üvöltözik a szomszédnak aki épp gazolt a kerités mentén. Maya teljesen bevolt tojva tőle hiszen ott gazolt ahol eddig még soha és ott semmilyen mozgás nem szokott lenni amúgy. Szóval mivel a csajóca nem látta mi van ott hanem csak a zörgés hangja hallattszott felálló szőrrel és nagy terpeszben adta tudtára annak a valaminek, hogy ő ott van és "csak a testemen át!" Ha megfogtam, hogy "nyugii, nem szabad" csöndbe lett de kis morgásokat eleresztett. Csak úgy remegett a kezem mikor a torkát simiztem. Ezután mivel tegnap Biggie betüzelt elvittem egyedül a parkba ha már ennyi energiája van. Ott meg a bicajosokat vuvuzta meg na és egy futós emberkét is. Sohasem csinált még ilyet de ma valami kettyó van szegényemben. Kint voltunk kb másfél órát aztán mutogatta, hogy haza akar jönni, mert már ment a lépcső felé, hogy irány Biggiehez. Hazaérve nagy örömködés (borzasztó másfél óra külön) majd fogtam Biggiet is és a ház körül tettünk egy pici sétát nehogy háttérben érezze magát. Miközben jöttünk már hazafelé egy idős házaspár állit le engem mogorva fejjel, hogy mit képzelek én, hogy a két kutyámat nyakörv és póráz nélkül merem sétáltatni. Teljesen ledermedek majd flegmán mondom, hogy "hát igy" Majd eljöttem. Nagyon unom már ezt a témát nem is állok le beszélgetni az ilyenekkel....Volt már, hogy ugyancsak nyakörv és póráz nélkül(kezembe volt) sétáltunk és egy nő a szatyrát maga elé tartva sikitozott, hogy azonnal fogjam meg a kutyáimat, mert megfogják harapni....Néztem egy sort, hogy ja persze.... a csajok észre se vették, hogy ott van nagyivben tojtak rá mentek szépen a járdán előre...Nagy az isten állat kertje. Ha vérengző vadállataim lennének nem mennék ki velük minden nélkül, nem vagyok hülye.

Off: megkaptam a tegnapi verseny videókat Diától ezer hála neked :)

Jumping pálya ahol elvesztettem a fonalat elég ciki jelenet de hát egyszer kell ilyen :D Maya nagyon ügyes volt szerintem jól futott :)


Agility futam...nem tetszett, hogy folyton szaglászott és sajnos rontottam én is. De a végén a verő hiba nagyon durva! Szegényem nagyot esett. Ja és sokkolt, hogy nem volt mega palló zóna :O Pont az nincs meg ami eddig a legjobban ment de majd alkotunk ezen.


Biggie jumpingja....kicsit csalódott vagyok, hogy ilyen lett a szlalomunk miközben edzésen és máskor is ugatva mondja nekem, hogy menjünk már és csak úgy pattog benne most meg tojt az egészre...Na de nem baj olyan szépen futott és figyelt is az elején.


Agility futam. Ez nagyon "láw". Szépen futott, zónák a helyükön és figyelt is. Az elején én hibáztam mint már emliettem is, szóval nekem is fejlődnöm kell még sokat. Különben nagyon a helyén volt az egész.

4 megjegyzés:

  1. Ügyesek voltatok Nagyon! Büszkék vagyunk Rátok!
    Szivesen a vidiket! ;)
    ÉS ezekre a barom emberekre ( szószerint) ne figyelj. Hülyék és pont.

    VálaszTörlés
  2. Köszi banya (L)
    Hát már nem is érdekelnek a sok hülyeségükkel :/

    VálaszTörlés
  3. Ezek a kuttyok...Nagyon ügyesek...Csak ámulok...:)

    VálaszTörlés
  4. :) még fiatalok vagyunk van mit fejlődni. :)

    VálaszTörlés