2010. szeptember 7., kedd

Alakulunk

Biggie kezdi összekapni magát, már nem fájlalja annyira a hátsó lábát de a teraszra feljutásban még bizonytalan és óvatos, különben meg visszatért a régi énje, megint boldog farkcsóválós és kunyerálós beagle.

Mayával tegnap is voltam bikejöringezni, eszméletlen csajszi! Annyira élvezi és úgy tudja húzni a bicajt, hogy sokszor elképedek rajta. Sosem kötöttem pórázzal a bicóra, mindig póráz nélkül futott előttem hátha leskelődve. Mikor a földig ér a nyelve akkor se punnyad hanem teljes erőböl rohan és húzza a bicajt. Nagyon lelkes a kisasszony.

Viszont a sok boldogság mellett én és szüleim nem lehettünk nyugodtan, tegnap este kórházba vittek hasi fájdalmak,hányás,szédülés és remegés miatt. Az éjszakát bent töltöttem,kaptam infúziót és vénásan fájdalom csillapitót (egy ideig szenvedtem de mikor feladtam, hogy nem birok aludni annyira fáj a hasam kértem a gyógyszert, utána már nem volt probléma a pihenéssel) Ma reggel vettek vért,volt labor vizsgálat,ultrahang és mivel jobban vagyok hazaengedtek. Még holnap itthon vagyok és ha minden rendben van akkor csütörtökön mehetek iskolába.

8 megjegyzés:

  1. Szija!
    Bár nem rég óta olvasom a blogot zat látom h nagyon ügyik vagytok :)
    Esetleg felveszel msn-re szívesen beszélgetnék :) Nem vagyok profi az tény de igyekszem azért én is.
    Ha ok írj a www.gportal.hu/hunoragar VK-jába légyszi. Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Mirza. Irtam neked.

    VálaszTörlés
  3. Remélem már te is és Biggie is jobban vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást :) Amúgy Patti vagyok, tudod, a Fifis :D Csak mostantól így leszek neten :)

    VálaszTörlés
  5. Igen már jól van tegnapig krémeztük :)
    Patti: hát szijja :) de rég hallottam felőletek :) sajnos nem tudok irni a blogodra hozzászólást :(

    VálaszTörlés
  6. Ja igen, véletlenül letiltottam szerintem xD Na feloldom gyors :D

    VálaszTörlés