2010. szeptember 21., kedd

Kiakadva

"Beagle-t nem ajánlom (tudom, hogy most ez a menő)az egyik legbutább fajta kutya szegény."
Mikor elolvastam a fenti sort teljesen kiakadtam, felment bennem a pumpa és nem álltam meg, hogy ne reagáljak rá. Feldühödve már szinte füstölt az ujjam mikor visszaírtam az illetőnek kis oktató sorokat....annyira elegem van, hogy ennyire lenézik a fajtát és még mindig nem tisztul az emberek feje! Sőt a legundorítóbb szerintem ha valaki úgy jellemez egy fajtát, hogy nincs a közelében olyan kutya és nem ismeri vagy nem élt vele együtt egyszóval csak szóbeszéd útján tud valamit a fajtáról és azt mondja tovább úgy fikázza.....Pedig már jó rég nem húztam fel magamat ilyenen egyre jobban tudom magam türtőztetni az ilyen megjegyzésektől de ez valamiért teljesen taccsra vágott...
Nagy vágyam, hogy majd a jövőben áttudjam formálni a beaglek képét az emberekben remélem ez sikerülhet hiszen egy fantasztikus fajtáról van szó, tele lehetőségekkel.


4 megjegyzés:

  1. Pont ezt a liket küldtem el énis Pattinak. Utálkom amikor ugy irnak kutyafajtákrol, hogy az illetőnek kutya nincs a közelébe. Elolvasokmmit válaszoltál neki (:

    VálaszTörlés
  2. Jól memondtad neki. Arra boruzasztó kiváncsi vagyok, hogy neki milyen kutyája van. Vagyhogy látott-e már kutyát. Ha meg van, akkor mennyire IQ zseni .Mert pofázni mindenki tud. Mert ugye ha minden begle hülye, akkor minden spániel agresdszív, minden yorki idegbeteg és minden rotweiler véreb. -.-"

    VálaszTörlés
  3. Igen én is nagyon utálom az ilyet.. -.-" Van pár ilyen kutyafajtákról szóló könyvem és sok jó dolgot ír, de van olyan is ami nem igaz.. és ez így van a valóságban is. szerintem. minden kutya olyan amilyennek nevelik, és ahogy foglalkoznak vele.. és a te beagleid nagyon is példák erre, hogy igenis nagyon okosak és gyorsan tanulnak!

    VálaszTörlés