2010. szeptember 5., vasárnap

Bikejöring

Csapattársam bikejöringezik a kutyájával és ma elkisértük őket Mayával. Sose gondoltam volna, hogy rácuppanok erre a sportra!!! Maya úgy húzta a bicajomat, hogy öröm volt nézni!!!! És nem fáradt el hiába voltunk kint vagy 1 órát végig sprintelte az egészet!!!! Úgy élvezte annyira jó!!!!!! Rendszeressé tesszük ezt a dolgot és beszerzünk hozzá egy jó kis hámot meg valami pórázt:)

Biggie pedig javuló félben van reméljük ennél már csak jobb lesz. A kedve visszatért és már gyorsabban lépked sőt szalad de visszafogom mindig nehogy most megint túlterhelje. Sok pihi márha lehet ilyet egy biglinél. A lépcső még necces neki. Bekentük neki izomlazitó krémmel amit még anno Maya kapott a lábára.

2 megjegyzés:

  1. Én még csak videót láttam róla, de tényleg nagyon jónak tűnik. Viszont ilyen spéci, rugalmas póráz kell hozzá, nem?
    Remélem, Biggie hamar rendbe jön, talán tényleg csak húzódás, és a krém meg egy kis relax segít:)

    VálaszTörlés
  2. Hát speckó póráz meg hám kell hozzá de én még agyalok rajta, hogy mi legyen, mert nem olcsó. Valami kis hámot veszek neki amivel jól tud húzni de szerintem nem veszek neki speckó hámot. MAx a pórázban gondolkodok, mert balesetveszélyes a normális fajta ami nekünk van. Tegnap anyu bicajával mentem aminek az elején kosár van és a kosárra ráfeküdt a póráz ezért nem kapta be a kerék de inkább megelőzöm a bajt.

    VálaszTörlés