2010. szeptember 5., vasárnap

Szabadegyháza és fájdalom

Tegnap délelőtt voltunk edzésen, Maya eszméletlen volt ha versenyen is igy menne annyira boldog lennék!!! Gyönyörü ivek, szép fordulások és az a gyorsaság és menni akarás..!! Biggie viszont lassúzott mivel kicsit felszedett magára ami lassitja és kicsit bágyadt is volt szóval nem nagyon terheltem. Mikor hazajöttünk és kiugrottak a kocsiból Biggie felnyüszitett én meg majdnem szivbajt kaptam. Itthon megvizsgáltam és remegett a jobb hátsó lába nagyon furán lépkedett vele és ahogy edzőm mutatta megnéztem a csipőjét (általában azzal a módszerrel nézik meg, hogy dp-s lehet e a kutya) Sajnos nyüszitett én meg elbőgtem magam félelmemben. Ettől félek a legjobban, hogy valamelyik kutyám is diszpláziás legyen. 1 körül átmentem edzőmhöz Mayával, utána ki a pályára és felpakoltunk pár akadályt az utánfutóra majd irány Szabadegyháza bemutatóra. Nagyon jól sikerült a kisgyerekek és felnőttek egyaránt jól érezték magukat és sokan kirpóbálták az agilityt majd human agility verseny is nagyon felkapott lett. Estére hazaértünk és Biggie még mindig rosszul nézett ki. Mig én elvoltam ő a lakásban élvezhette szüleim pátyolgatását. Az éjszakám nem volt túl kellemes, azon agonizáltam, hogy ha nem húzódás akkor remélhetőleg nem dp.....Viszont ma reggel rohanva jött ki a kennelből és simán felugrott a teraszra mig tegnap a két lépcsőfokon lábanként mászott fel. Szóval most úgy néz ki jól van és csak sima húzódás ami pihentetést igényel. Holnap újra megnézem a csipőjét és ha fájlalja megyünk az állatorvoshoz.

12:55 - Kimentem dögönyözni és Biggie felakart ugrani az ölembe. Mikor megfogtam, hogy na gyere és a két hátsó lábára került a súly nyüszitett és le is ugrott.... Csámpán tartja a két hátsó lábát, remeg neki és olyan mintha lefogyott volna róla az izom....Holnap is megnézem de tuti megyünk a Sejgihez (állatorvos)Teljesen lehangolt,rosszul néz ki és szomorú.....Látszik rajta, hogy fájdalmai vannak...

4 megjegyzés:

  1. Remélem Biggie meggyógyul. Bár még igyis (hogy ma is fáj a lába) lehet, hogy "csak" egy húzódás nem?
    Remélem semmi komoly, és jóbulást:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, remélem, hogy ez csak egy húzódás semmi több. Holnap azért elviszem dokihoz max ha mást nem de izomlazító krémet kérünk rá.

    VálaszTörlés
  3. Remélem tényleg semmi komoly, csak egy kis húzódás.Szurkolunk Biggie-nek. :))

    VálaszTörlés