2010. szeptember 22., szerda

Szőr és vuvu

Biggie a furminator örömére elkezdte hullatni a szőrét. Jól kikeféltem de nem sokat segitett még mindig rettentően vedlik. Áthoztam a pöcsösöket (Joeyt és Benyt mi igy hivjuk őket :D ) kicsit rohangáltak együtt meg Joey-al ugrattam pár akadályt nagyon lelkes. Úgy ugrik, hogy a hátsó két lábát totál hátra nyújtja. Utána őt is kifurmináltam, mert ugyanaz a szitu mint Biggie.....Utána nyomás ki parkba. Pont Critical mass volt (bicajos felvonulás a városba én is szoktam menni de ma nem volt hozzá hangulatom meg senki se jött volna velem) Szóval pont addigra értem ki mire ők befejezték szóval az egész parkot elárasztották a bicajosok. Na mindegy kutyák jót futottak, Maya jót pancsolt a már büdös álló vizben ééééééés találkoztunk egy 4 hónapos bicolor szinü biglivel!!!! Annnnnnyira aranyos volt!!! De a gazdik kevésbé....a kiskutya félt ők pedig hopp ölbe kapták és mentek haza..... :( Nagyon jó kutya nevelés...
Erről jut eszembe: Mayának egyre nagyobb a szája. Nagyon örülök, hogy végre valaki vuvuzik a kapunknál de azt, hogy meglát messze ma pl egy babakocsit és elkezd ugatni vagy meglát egy kutyát a távolban és felálló szőrrel a hátán feszitve oda battyog az már sokkkk. Most ezt alakitom elég szépen megy de nagyon elkeserit, hogy ilyen lett :( Nem értem mi baja lehet és hogy mi váltotta ki ezt benne...
Hazafele találkoztunk azzal a csajjal aki Csumpit találta és mondta, hogy most talált megint egy kutyát. Egy kb 1 éves szuka rotit....aki úgy fél mindentől mint a tüztől...gazdit keres mert most egy nőnél van de pár nap és kirakja :( Nagyon sok időt és türelmet igényel a nevelése feltehetően verték korábban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése