2010. szeptember 13., hétfő

Elmarad!!!

Annyira szomorú vagyok!! Elmarad az agility ősz ami Győrújbarátiban lett volna :( Már be is fizettük a nevezési dijat és ma irt a szervező...:

"Kedves Agilitysek,
Sajnálattal kell közölnöm, hogy a kevés nevező miatt az "Agility Ősz" rendezvény ELMARAD!
A pontverseny pontjai megmaradnak, és a jövő évben megrendezésre kerülő versenyünkkel összevonjuk majd.
Nagyon kérem azon versenyző társaimat, akiknek szokása az utolsó pillanatban lemondani a versenyeket, a jövőben jobban gondolják át nevezéseiket.
Tudom, hogy sokszor van ok 1-1 verseny lemondására, de ez már tömeges. Gondolom, hogy az időjárás tehető felelőssé ebben... de akkor is.
100 feletti nevezőnél is tartottunk,és a mai nap reggelén már csak 73 volt. Sorban jöttek a lemondások, vagy akár 1-1 nap lemondása.
Így már eljutottunk odáig, hogy nagyon nagy veszteség lenne a verseny megrendezése. Természetesen a lemondjás sem 10ezret vesz ki a zsebünkből...
Kérek minden kedves sporttársat, aki jött volna, hogy tudassa társával. Senki ne induljon el hiába. Gyorsan mondjátok le szállásfoglalásaitokat (remélem, lehetséges).
A héten, jövő7en vissza fogom utalni a díjakat.
Nagyon-nagyon sajnálom, és elnézést a kellemetlenségért.
Ági"

Annyira szomorú vagyok, úgy készültünk rá...de megértem Ági döntését és valóban felbosszant az a tény, hogy vannak akik nem egy-két alkalommal nem fizetnek. Nálam egyszer volt tüzelés miatt, hogy nem tudtam valahova elmenni de akkor megkapta valaki a részemet....Én is dühös lennék az biztos. A "next"-be beirtam, hogy helyette megyünk a Top Mancs kupára majd az Országos bajnokságra de ezek még sem olyan hangulatúak mint pünkösd agility vagy agility ősz :(

Más: ma csináltam kis videót csajokról ahogy a trükköket gyakoroljuk. Elején a legfrissebb a "dönt" :)

12 megjegyzés:

  1. Wááóóó nagyonnagyon ügyesek vagytok:)

    VálaszTörlés
  2. Igen ügyesek vagytok :) Nemis kifejezés rá :D Fifi a pitizést nem akarja csinálnii XD Vagyis, mindig rákapaszkodik az első két mancsával a kezemre, ha nem tartom oda akkor meg meg se csinálja.. Valami tipped nincs?

    VálaszTörlés
  3. Mikor felemelkedik piti helyzetbe mond neki, hogy "marad" és abban a pillanatban jutalom. Amint abban a helyzetben van azonnal jutalom. Ha klikkereztek még jobb (mi nem klikkerezünk csak tudom, hogy azzal még pontosabban el lehet kapni a pillanatot)
    Szóval amint pitizik azonnal jutalom ne várd meg mig rád teszi a mancsait. "Türelem rózsát terem"

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyesek.(Y)
    De hát ez csak természetes. :))

    VálaszTörlés
  5. Hát ez szomorú! Amióta olvastam nálad, hogy lesz Barátin verseny, már mindenkivel közöltem itthon, hogy ha törik, ha szakad, megyek. Olyan ritkán van a környéken ilyesmi, erre tessék... úgyhogy ez a hír a másik oldalról (mint izgatott néző:) is igen csak elkeserítő:(
    Nagyon helyesek a lánykák a videón, főleg amikor szinkronban dolgoznak:) Ismét leborulok előttetek:D

    VálaszTörlés
  6. Csúúúúúcs, milyen ügyesek vagytok!!! :)

    VálaszTörlés
  7. annyira jól csináljátok! hol (hogy?) tanultad? én is szeretnék ilyeneket a kutyummal! :))

    VálaszTörlés
  8. mangolucus: igen engem is teljesen felkavart na meg az összes agilityst, amióta kitette a szervező, hogy lefújva a buli mindenki ir a levelező listára, megoldásokat keresünk arra, hogy a következőkben ne legyen ennyi lemondás/visszamondás hiszen ez semelyik oldalnak sem kedvez. A szervezőknek sem és akik mentek volna azoknak sem.

    Milu: köszönjük szépen :)

    Cate: köszi :) itthon saját kútfőből tanitottam meg őket. Minden csak a pozitiv megerősitésen alapul na meg a boldog együtt müködésről :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon ügyesek a kutyusaid!! *-*
    Remélem egyszer az én kuttyom is tud majd ilyeneket.. :)
    Jó negyon a videó is. :DD
    amúgy milyen zene megy alatta?

    VálaszTörlés
  10. Szia Szofi!
    Köszi szépen :)
    Parov Stelar-Matilda a szám cime.

    VálaszTörlés