2010. szeptember 20., hétfő

I ♥ my beagles

Ahogy a cim is mutatja ma teljesen csöpögős hangulatba ejtettek a csajócáim!!!
Először is annyira szépen edzettünk ma olyan ügyesek voltak. Bármit mutattam/mondtam sitty-sutty megcsinálták. Már eljutottunk odáig Mayával, hogy alig kell mutatnom a parancsszavakból érti mit szeretnék. Biggie miatt pedig egyre szebben kezdek felvezetni úgy érzem és előző edzésen edzőm is mondta, hogy meglepődött rajtam, hogy nem kalimpálok :D Na ugorjunk-> kimentünk parkba, senki sem volt kint (kutyás) ezért fel-le mászkáltam a bicajjal és persze a kutyákkal. Maya eszméletlen élvezte, hogy a sok esőzés miatt felázott parkban rohangálhat mint egy őrült miközben pacsál. Annyira jó volt nézni ahogy fülig érő mosollyal futkározik/sprintel keresztbe-kasul. Biggie egy szolidabb szituáció ő ugyanis mint már irtam anno nem szereti a vizet de muszáj elviselnie és nem gondolni rá ha jól akarja érezni magát. Ezzel nincs is probléma nála hiszen szabadon van, rengeteg szag és nagy terület ahol bóklászhat. Egyszóval szép látvány ahogy két beagle jól érzi magát a szabadban! És ami a legjobb volt Maya odajött hozzám és mikor Biggie messzebb volt mondtam, hogy "hol anya?" Mihelyt kimondtam Maya megfordult, keresni kezdte Biggiet és sprintelve odaszáguldott hozzá. Már régóta csinálja ezt de fogalmam nincs hogy tanulta meg :D Miután kellően szétáztak a csajok meg én is elindultunk haza. Egy utcányira voltunk itthonról mikor (kutyák póráz nélkül járdán futnak én bicajjal az úton) egy srác jelent meg pórázán egy németjuhásszal. Ismertem őket mivel párszor már összefutottunk parkban és tudtam: agressziv kutyája van az enyémek meg tuti kiszúrják maguknak szóval állj. Mikor ez igy lezajlott bennem Maya azonnal felborzolt háttal vuvuzni kezdett. Harmadszorra sikerült elcsendesitenem és odahivnom magamhoz (megjegyzem nem ment át hozzá hanem miközbe ment előre a járdán ott hangoskodott) Szóval "Maya gyere ide!" majd "ül" és a kislány lecsillapodott. Ezután mehetünk tovább és már nem is érdekelte a németjuci jött szépen mellettem mint aki jól végezte dolgát. Boldog voltam, hogy kitudom zökkenteni egy állapotból és túl tudom tenni ezen hogy ne arra koncentráljon. Biggie persze Maya ellentettje. Az ő mottója "nem hajt a tatár" :D Szépen, nyugisan,megfontoltan közlekedik,cselekszik mint egy vénasszony de hát ő mindig is ilyen volt. :)

Ja és egy jóhir: már 4. alkalommal fogunk menni a Mátra túrára!!! Adélékkal és a beagle team-mel!! :) (Biggie,Maya,Beny,Joey) Nagyon király egy program ha tehetitek gyertek sokan!!
Részletek
Jelentkezési lap

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. :)))
    (mi van ezzel a buta bloggal, hogy már a második hozzászólást is igy kezdi?? "A bejegyzést eltávolította a szerző." :( Valaki aki tudja az megirhatná nekem hogy javitsam ki hogy több ilyen ne legyen! )

    VálaszTörlés
  3. Igen ilyen már nálam is volt, és nagyon idegesítő... ( bocsi hogy eltávolítottam de elírtam Biggie nevét :D :S )

    VálaszTörlés
  4. Jaaa hogy ezt te csinálod? xD Azt hittem a blog rosszalkodik :)) Akkor nem szóltam semmit!

    VálaszTörlés