2010. szeptember 12., vasárnap

Sokminden

Nos rég irtam de meg volt rá az okom a blog hanyagolásnak. Csütörtök-péntek-szombat FEZEN (Fehérvári Zenei Napok) Amolyan rock fesztiválnak mondanám az egészet de volt egy szinpad ahol teckno ment volt ahol metál de nagyrészt rock ágazatok. Eszméletlen jól éreztem magam, hangom aligha van és teljesen ko vagyok. Ma délután 1-ig nyomtam az ágyat és akkor reggeliztem :D Szóval a mai nap ilyen lightos volt az előbbieknél. Mivel csütörtök óta nem foglalkoztam a csajokkal ezért ma igenis nekik szenteltem az egész délutánomat-estémet. Fogtam Mayát és a bicajt majd irány bikejöringezni. Nagyon élvezte, a környéken utcáról-utcára jártunk aztán a parkba vettük az irányt. Ott elengedtem úgy mentem két kört közbe Maya egyik pocsojából ki a másikba be, kis vuvu a westinek majd rohanás hozzám. Eszméletlen aranyos volt és az a mosoly az pofiján.......elmondhatatlanul büszke vagyok rá, ez kész szerelem már. (és nem csak tőlem neki!) Utána hazajöttünk és mivel Biggie teljesen meggyógyult a húzódásból őt sem hagyhattam ki egy kis könnyitett sétából. Szépen nyugisan sétálgattam mig a csajok ide oda rohangáltak előttem voltak majd mögöttem aztán mellém értek és néztek rám, hogy "ugye okosak vagyunk?" Kereszteződésnél megálltak ami fontos mivel régóta tanitom és végre rögzült bennük. Hazaérve nagy lihegések közepette kis pihenő aztán agytorna. Biggienek megtanitottam a másik irányból is a forgást és látványosan esett le neki a dolog. Mondom és mutatom de mást csinált az elején olyankor mély "nem" szócska jött ki a számon amitől elgondolkodott de próbálkozott és harmadszorra eltalálta akkor "azaaaaaz" és jutalom. Pár ilyen után már nem kellett "nem"-eznem teljesen jól csinálta. Mayának a "dönt"-öt tanitottam, kitettem egy félig vizzel teli flakont és rávettem, hogy ledöntse az egyik mancsával. Olyan kis ügyes volt bár az eleje itt is neccesen kezdődött. Leültem és mondtam neki, hogy "dönt" majd elkezdett a kezemre pacsizni meg a térdemre ugrálni. Erélyes "nem" és ő is kattogtatta az agyát, hogy most mi van. Én is agyaltam, hogy mi legyen és arra jutottam megpróbálom azt, hogy rápacsizzon a flakon tetejére. Odatettem a kezem kértem a pacsit és mikor adta gyorsan elvettem a kezem és bumm dőlt is a flakon. Abban a pillanatban "azaaaaz,okooos" és jutifalat Maya pedig majd kibújt a bőréből a boldogságtól és a sikerélménytől. Nagy csóvák és remegés közben (ami az izgatottságtól keletkezett) szépen elsajátitotta ezt a trükköt is, kevesebb mint negyed óra alatt. Hihetetlen, hogy egy beagle ennyire gyorsan felfogja amit mondok neki. Bár szerintem itt az is közrejátszik, hogy mikor más trükköt csinál csak, hogy "tessék gazdi mindent megcsinálok neked csak add már a jutalmat" akkor megállok, nagy csönd ő pedig engem néz és gondolkodik, hogy most mi van. Majd higgadtan és nyugodtan újra elkezdem vele persze előtte őt is lenyugtatom, hogy koncentrálni tudjon.

2 megjegyzés:

  1. nagyon ügyesek avgytok:) Moly is hamar megtanulta a dönsd-öt, és irtó cuki trükk:) remélem egyszer énis elérem Mollyval azt, hogy a kereszteződésnél megáljon ._. Már majdnem egy hónapja tanitom neki azt hogy utszélen leül utána gyorsan átmegy, de még nemnagyon van látszatja...:D De ti ügyik vagytok^^

    VálaszTörlés
  2. KÖszi :) Mi is több hónapig tanultuk szóval csak türelem :)

    VálaszTörlés